KLIENCI. MARKETING. MISJA
MARKETING ENERGETYCZNY
Czym właściwie jest i dlaczego nie działa, gdy podejmujemy samodzielnie próby stosowania go we własnym biznesie?
Marketing energetyczny to zagadnienie, które na daną chwilę jest owiane nutką lekkiej magii, na które niektórzy patrzą nieco nieufnie lub nie uważają za coś poważnego - skoro dotychczasowe narzędzia biznesowe, znacznie odbiegają od postrzegania tematu w taki sposób. Od momentu, w którym otwieramy się na intuicyjność i duchowość w naszym życiu i biznesie, takie właśnie narzędzia - jak sprzedaż, marketing energetyczny zaczynają jednak coraz bardziej nas przyciągać, ponieważ nie widzimy już siebie w dawnych strukturach biznesowych. Często na tym etapie intuicyjnie, bądź poprzez fragmenty jakiejś wiedzy z zewnątrz, zaczynamy iść nieśmiało tym torem, mieszając to co znamy ze starego postrzegania fundamentów biznesu, z tym co nowe. Jest to dobre, z tym że często spotykamy się z wieloma niejasnościami - raz coś działa ,a raz nie, raz przynosi efekty, innym wręcz przeciwnie.
A więc jak to jest z tym działaniem w Nowym?
Aby pojąć w pełni działanie energii w biznesie, należy pierw zrozumieć działanie energii w ogóle. Podstawą jest świadomość, że wszystko jest energią - atomy, cząsteczki i ciągły ich ruch, dające określone wibracje, częstotliwości - czyli to z czego zbudowany jest cały nasz świat, ja, Ty, biurko, komputer, drzewo, Ziemia etc. Wszyscy jesteśmy połączeni i wzajemnie na siebie oddziałujemy.
Na początek - co składa się na energię człowieka?
Wiemy już wiele o myślach, o świadomym zarządzaniu umysłem, pracy nad przekonaniami, wzorcami etc. ale to jest zaledwie wierzchołek góry lodowej. Wiele prawd na tematy energii w biznesie, opiera się właśnie na coraz bardziej świadomym zarządzaniem własnym umysłem i właśnie dlatego jest to nieskuteczne lub skuteczne jedynie w maleńkim stopniu. Na naszą energię składają się wszelkie emocje - te na tu i teraz oraz te zapisane w naszym ciele, wzorce i uwarunkowania - z teraźniejszego życia, wzorce i uwarunkowania naszej całej wędrówki Duszy, a także oddziaływania energetyczne w Quantum - tak w ogromnym skrócie.
To w uproszczeniu składa się na naszą energię - jeśli te wszystkie czynniki są ze sobą spójne i rezonują w jednym kierunku np. obfitości w życiu, to nic prostszego - ona zaczyna gościć w naszym życiu. Jeśli usiłujemy przyciągnąć do życia obfitość jedynie z użyciem świadomego umysłu (intencje, afirmacje), ale cała ta reszta rezonuje z poczuciem braku - to się po prostu nie może udać. Prawo przyciągania mówi - czym rezonujesz to przyciągasz. Jeśli twój umysł przyciąga obfitość, energia ciała ma wiele zaburzeń i uwarunkowań braku - będziesz w ciągłym chaosie tego co do własnego zycia przyciągasz.
Także - pierw sprzątamy, świadomie oczyszczamy, a później programujemy i kreujemy świadomie swoje radary na obfitość - i wtedy dopiero działa to w równowadze.
Na energię w biznesie składa się to co werbalne i niewerbalne, to co widzialne i niewidzialne - czy widzisz to i szanujesz, czy też nie. Oprócz Twojej własnej energii wchodzą w to również m.in. energia otoczenia, miejsc, ludzi, energia naszych usług, produktów, a także obciążenia energetyczne, które zbieraliśmy w ciągu całej drogi budowania własnej kariery. Przykład: wypalenie zawodowe sprzed 10 lat, może wciąż mieć duży wpływ na to, jak na tu i teraz budujesz swój biznes.
To nie jest tak, że energia w biznesie działa tylko u osób, które o tym wiedzą - nie, działa dokładnie tak samo u każdego. Różnica jest taka, że jak zrozumiesz całość holistycznie - tego co widzialne i niewidzialne, możesz zacząć świadomie tym kierować, kreować, a nie być poddaną wielu różnym czynnikom, bez świadomości co aktualnie wpływa na na przepływ bądź jego brak w biznesie.
Jaki ma to wpływ na biznes?
Za tym co robisz na polu fizycznym, np. planujesz kampanię marketingową wypuszczanej usługi, stoi twoja energia i energia osób zaangażowanych. Następnie energia osób, do których trafia komunikacja - czyli potencjalnych klientów. To w jakiej energii zaplanujesz i puścisz daną kampanię ma wpływ na to, jakie efekty przyniesie i jakie osoby przyciągnie. Prosty przykład, najprostszego użycia: piszesz post o nowej usłudze. Post jest pod kątem werbalnym dopracowany, wymuskany - idealny. Jednak puszczasz go z energią “i tak się nie uda, na pewno i tak nikt nie skorzysta”. Efekty - jaka energia, takie rezultaty. Ten sam tekst puszczony z energią “na pewno przyciągnę idealnych klientów, przecież ta usługa jest genialna” i czujesz to całą sobą - efekty: idealni klienci.
To jest oczywiście bardzo duże uproszczenie tego zagadnienia. Na działanie w zgodzie z energią składa się wiele wytycznych, niuansów i przede wszystkim to, że w energii niczego się nie oszuka - jeśli twoje poczucie, że przyciągniesz idealnych klientów jest nieautentyczne, to ich nie przyciągniesz.
Także mit jaki warto obalić to, że wystarczy jedynie intencja, afirmacja przyciągnięcia idealnego klienta i to się zadzieje. To jest owszem dostępne np. dla mnie czy moich klientek, ale my przeszłyśmy szereg zabiegów, przygotowań, które pozwalają na takim poziomie działać - czego uczymy również w Spark. Nasze klientki na pewnym etapie wdrażania i praktykowania przekazanej wiedzy, również taką umiejętność posiądą.
Kolejny mit to: wystarczy puścić intencją, a reszta sama się zadzieję.
To również jest bardziej złożona sprawa niż wydawałoby się to i jak przekazuje to wiele osób, wchodzących w temat energii w biznesie. Do tego również przygotowujemy w Spark i jest to długotrwały proces, ale na który składa się szereg wytycznych, które pozwalają otworzyć się na taką możliwość. Bez świadomego użycia taki sposób, może działać jak loteria - raz się uda, a raz nie.
Kolejny mit - udało mu się, miał szczęście. Mit jest już dość stary i mamy nadzieję, że w kręgach osób świadomych już nieaktualny, ale również słówko. Jeśli widzimy osobę, która odnosi sukcesy, dobrze się jej wiedzie, zarabia fajne pieniądze, to nie oznacza, że jej się udało. To raz - świadoma praca i determinacja, dwa dbanie o własną energię w równowadze, która pozwala na budowanie swojego sukcesu w zgodzie ze sobą, własną energią, pozwolenie na rozwinięcie się własnego, pełnego potencjału i z odwagą pójście własną drogą.
SPRZEDAŻ ENERGETYCZNA
Kim są moi klienci? Jak do nich trafiać? Jak dawać im najwyższą jakość?
Sprzedaż energetyczna to sprzedaż oparta na prawach energii, która nie wyklucza równoczesnego działania na polu fizycznym, a zbalansowanego w zależności od tego kim jesteśmy, jak działa nasz biznes, do kogo chcemy trafić, z jakim produktem bądź usługą.
Kim są moi klienci?
To, że twoje działania nie mają być dla każdego, już wiemy. Tak jak dawniej określaliśmy grupę docelową, tak w zbliżonym projekcie możemy podejść do tematu teraz:
Jak do nich trafiać?
W Nowym nie ma pojęcia - do kogo chcę trafić, a to kto powinien trafić do mnie. Czyli nie szukamy klientów, nie staramy się, nie zabiegamy o nich, a rozbudzając swój pełen potencjał, dary, własną moc, otwieramy się jednocześnie na osoby odpowiednie, które trafią do nas.
Jak dawać im najwyższą jakość?
Właśnie pozwalając sobie na rozbudzenie własnego potencjału, darów, pójście drogą misji i dbałość energetyczną powalając na dawanie innym najwyższej jakości.
MISJA A BIZNES PROWADZONY W "NOWYM"
Dwie nierozerwalne części, które prowadzą do najwyższej jakości prowadzenia własnego biznesu.
Co ma wspólnego misja i biznes?
Dla wielu ludzi ma ogromne, o czym wspominam tutaj, w artykule "Prawa nowego paradygmatu w biznesie."
Twoja misja, misja Duszy, to najważniejszy cel dla jakiego tu jesteś i do którego realizacji przez całe życie będzie popychana - czy tego chcesz czy nie. Rozpoznanie misji, przede wszystkim wprowadza do życia sens. Pozwala także rozbudzić potencjał i dary, które w drodze realizacji tej misji będą pomocne. Rozjaśnia nam na czym powinniśmy skupić swoją uwagę, energię, w jakim kierunku podążać, które części rozwijać, a które są w ogóle nieistotne w naszym życiu oraz biznesie i jedynie wprowadzają chaos, bądź blokują nas przed rozwojem.
Budowanie biznesu w oparciu o własną misję, pozwala wejść na wyższy poziom działania, w którym finanse, rzeczy materialne, budżet, współpracownicy, klienci zaczynają być albo na tym samym poziomie, albo niżej co ogólny cel, do którego dążymy.
Co to oznacza?
Robisz wtedy to co do ciebie należy, zrealizujesz swój cel, misję, a cała reszta staje się często “skutkiem ubocznym” - czyli duże pieniądze stają się naturalną konsekwencją działania w zgodzie ze sobą, swoją misją i dbałością o tę sferę we własnym biznesie.
FRAGMENT ROZMOWY
z
Dorotą Jesiołowską - Sołoduchą
do posłuchania TUTAJ
Zagadnienia, których niewielką namiastkę przekazałyśmy, jest wiedzą ogólnie dostępną dla każdego, do pobrania i odczytów samodzielnych z wymiarów: od punktu zero Czystego Źródła, aż do wymiaru osiemnastego odpowiadającego za potęgę energii kobiecej oraz czystą jakość nowego paradygmatu. Jeśli nie masz możliwości samodzielnych odczytów, zapraszamy do SPARK - tam pośredniczymy, prowadzimy i przekazujemy czystą wiedzę z zakresu prowadzenia biznesu w nowym paradygmacie.
Zapisz się do newslettera i odbierz bezpłatny e-book z wyjątkową medytacją
Głos Intuicji.
10 elementów życia w zgodzie
z Twoim wewnętrznym głosem.
+48 538 524 644
ariannaduszynska@gmail.com